Förkyld som tusan!

Mamma har varit jätte förkyld nu i en vecka. Och nu har hon smittat mig med! Näsan är täppt och jag är alldeles seg i kroppen! Det e inte najs!
Igår hade jag och mamma en hel dag hemma hos mig. Vi tapetserade klart resterande av väggen! Halv åtta var vi klara! Sen vid tio kom käraste Amanda hem till mig så drack vi lite vin och tjabbade en massa! Sen vid ett tog vi bussen in till stan och svängde loss på dansgolvet :D
Sen när kvällen var slut gick följde jag Amanda hem sen gick jag heeeeeeeela vägen hem! Sarah kom och mötte upp mig med Santo. =)
När jag kom hem var mina skor dyngsura! Sockarna var alldeles blöta och jag hade ingen känsel i mina fötter! haha !
Jag var nog hemma vid 05 tiden tror jag! Och jag var ju inte trött när jag kom hem heller efter den långa promenaden! Så jag kollade lite på tv! Somnade nog runt 06 :P Sen ringde min älskade älsklings mys klockan sju! haha! Men jag var faktiskt inte trött! Jag blev pigg igen när han ringde! Sen kunde jag inte somna om. Låg och zappade och sen hoppade jag in i duschen! Det var meningen att jag och mamma skulle måla klart väggen hemma idag, men jag är mer förkyld idag än vad jag var igår.. Så jag målade bara lite. Vi ska måla klart den stora väggen i morgon!

Nej nu ska jag köra Caroline till MAXI sen ska vi se på Ballar av stål

Ha en trevlig söndags kväll!

Hej då!



P.s
Jag lägger upp bilderna från igår i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0