A new dator!

oj oj oj vilken dag!
På jobbet fick jag ett ganska stort område. Kunde inte riktigt jobba i min egna takt som jag brukar för jag hade så ont i ryggen! Fanken nu glömde jag att ringa läkaren idag! Aja, får väl göra det i morgon!
Iallafall.. När jag trodde att jag var klar på jobbet ringer Tove och undrar om jag inte kunde hjälpa storstäd att köra lite maskin! Självklart kunde jag det =)
SÅ jag var klar vid halv fyra! Najs med lite extra tid!
Efter jobbet körde jag och lämnade Mickis bil på tvättning av bilklädseln.
När jag lämnat bilen åkte jag och mamma in till stan och gjorde lite ärenden. Sen åkte vi till Siba där jag skulle hämta min dator. Jag fick ju lämna in min förra dator för den la av. Och nu skulle jag få en ny idag! 
Efter ett bra tag av väntande så fick jag en dator! Lycklig som ett litet barn på julafton gick jag drifrån med datorn! Kommer hem till mamma och börjar pillar med datorn... SOm inte funkar som den ska! Jag blir förbannad och åker tillbaka till Siba och ska ha mina pengar tillbaka! 
Men det gick ju inte.. Det var en massa krångel och jag fick en nyanställd som hjälpte mig! Stackare säger jag bara! haha! Han var så stressad att han skakade och så krånglar jag till allt ännu mer för honom! Han visste ju inte vad han skulle göra! *skrattar* Men det hela slutade med att jag fick lämna tillbaka datorn och fick en helt ny som var mkt bättre än den jag hade innan! SÅ det e najs! Det enda negativa är väl att den jag fick nu är mkt mindre än den jag hade innan. Men vafan! Jag ville bara ha en dator! 

Nej nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag nana! 
I morgon är en ny dag med nya tag! =) 

God natt folket! 

Hej då!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0