Vilket sagobröllop!

Som jag grät när vi kollade på bröllopet! Victoria var så himla vacker! Allt var så himla fint! Man blev så rörd!
Åh vad jag längtar tills jag ska få stå i min drömklänning och säga Ja till min älskling! Sååå mys!
Längtar tills i morgon då min älskade kommer hem =) Har saknat honom så mycket denna veckan! Det är så tomt utan honom hemma.. =(

Igår var jag hemma hos familjen Sörum med mamma och syskonen ( + moster Janet, Angelica och Patricia ) . Vi grillade och hade super mysigt! Jag trivs verkligen hemma hos Sörum! Man känner sig som en i familjen ♥


Oj oj nu är det high life här utanför.. Det brinner tydligen på taket på dagiset.. Någon idiot har slängt upp en brinnande CYKEL på taket! haha! Det var något nytt.. Men ingen kom till skada och elden tog sig inte speciellt mycket.. Brandmännen gjorde ännu ett bra jobb! =)

Nu lockar faktiskt sängen för mig..
natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0