Typisk Cissi grej...

Ni vet ju att jag håller på att frosta av min frys.. Är inne på tredje dagen idag... hahah!
Jag var i stan innan med Dex och Anna och åt på Harrys och hade jätte mysigt =)
Sen när jag kommer hem så säger Micki.. " Det kanske är lättare att frosta av frysen om man stänger av den först"
HAHAHAH! Så jag har kämpat med den jävla frysen nu i tre dagar! Satt in kastruller med kokande vatten och hackat och haft mig.. Utan att ha stängt av den! Jävla smart huvud! Så typiskt mig..
Men men.. Nu är den snart avfrostad. Men jag kan ju inte lägga in mina frysvaror där för dom fick jag slänga igår :P Allt hade ju tinat upp i kylen :P
*skrattar*

Nu ska jag fortsätta att titta på tv..

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju för härlig!!!!



Har fortfarande inte sett din nya frissa!

2010-06-05 @ 23:10:52
URL: http://mimmimyz.blogspot.com/
Postat av: Anonym

det är typiskt dej cecilia . men nu vet du till nästa gång . :)

2010-06-06 @ 21:39:40
Postat av: Emelie

Fan va klockrent!!!

2010-06-07 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0