Tråkiga söndag..

Söndag är alltid tråkigare än vad fredag och lördag är.. Oftast är söndagen så himla lång och det händer inte så mkt heller.. Sen är det sista dagen på helgen innan Micki åker tillbaka till jobbet.. =( Det är det tråkigaste! En hel vecka alldeles ensam i denna lilla lägenheten..!
Det är ju inte så konstigt att jag och Santo går hem till mamma på veckodagarna.. Sitter man här i min lägenhet klättrar jag på väggarna tillslut! Speciellt nu när jag känner att jag vill ha folk runt mig hela tiden!
Det är inte långt kvar tills vi ska flytta nu! Kanske dags att börja rensa och så småningom packa ner lite saker i lådor? SÅ man slipper göra det dagen innan :P

Åhhh jag blev så sugen på en cheesburgare från Burger King nu! MMmm!!!

Nej nu ska jag spela spel på min Iphone :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0