Om man tänker riktigt mkt så..

Då kommer man på vart man har lagt sina saker som man trodde sig ha tappat bort! Som ni vet så hade jag ju slarvat bort mitt usb minne.. Men när jag låg i soffan hos mamma och tänkte så det knakade så kom jag på vart jag hade lagt det! Det låg ju på min dvd spelare! Det är inte lätt att vara förvirrad! ( tankspridd ) ^^,
Jag har upptäckt att jag har ännu en virvel i huvudet! Jag har en i nacken! Det är ju inte så att den stör mig för jag ser ju inte den.. Men när jag sitter och pillar i håret så kan jag inte låta bli att bli smått irriterad på den..

Usch jag mår illa.. Tror jag ska ta mig lite blåbärskräm med mjöjk =) Det smakar så friskt och man blir lite piggare =)
Vi hörs i morgon. Ska lägga mig i tid idag för jag börjar 05.00 i morgon..
Ha en trevlig tisdagskväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

Japp jag ska på vårlunchen! Du med? I så fall ses vi då!

2010-06-08 @ 20:48:43
URL: http://mimmimyz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0