Min nya start

Min nya start kommer att starta då vi flyttat till den nya lägenheten. Då man kan börja planera för framtiden utan att behöva oroa sig för massa annat.. Det känns som om en liten sten från högen i bröstet har lossnat! Ett problem mindre! Men med ett problem mindre så kommer det smygandes tråkgheter endå.. Men i slutändan så kommer allt bli bra! Tror ni inte det? Som man säger.. Allt löser sig i slutändan! Allt har en mening!
jag hade tänkt att lägga in alla mina bilder från kameran idag men ag har inte orkat helt enkelt! Så fort jag lägger mig i en soffa eller en säng så somnar jag som en stock! hahaha! Jag jobbar för mkt ^^,

Åh jag tog ett långt härligt riktigt varmt bad med härlig musik i bakgrunden innan! Så jäkla härligt!
Ibland förtjänar man att få lite egentid och ta hand om sig själv =)


Åh jag måste berätta en sån vidrig sak idag från jobbet!
Jag fick uppgiften idag att lära en tjej som ska sommarjobba på ett ställe. ( Nämner ej vilket )
När vi kom till avdelningen så fick man se hur det ser ut när en städerska inte tar hand om sin avdelning..
Men inget slår när vi kom ner till omklädningsrummen! Fy fan säger jag bara! Det var det vidrigaste jag hade sett! Det var värre än vad det var på Fiskaregatan! Och där var äckligt innan jag kom dit!
Åter till omklädningsrummen.. Jag överdriver inte när jag säger att det var en halv cm med damm på diverse saker! Stackars sommarvikarien som fick se allt detta damm! Det var grisigt! Så som det verkligen inte ska se ut!
Var man inte dammalergiker då, så är man nog det nu!
Så i morgon är det storstädning för vår del! Synd om henne om hon ska behöva ta allt det själv! Snäll som jag är så ska jag hjälpa henne i morgon med =)

Nej nu ska jag se om jag kan lägga över lite bilder från my Iphone till datorn!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0