Iphone!

Igår gjorde man ett impuls köp! haha! Efter att vi varit hos doktorn så gick vi till Telenor butiken och köpte en varsin Iphone! haha! Jag fick en vit och Micki en svart! Jag e super nöjd med den! inte för att jag kan den så speciellt bra, men man lär sig ^^,
Senare på dagen mötte jag och syskonen upp mamma och Sörums i stan för en drink på cafet och sedan bar det av hem till Amanda för studentfirandet med släkt och vänner..
Vi fick dock problem då vi skulle köra från stan.. Bilen startade inte och vi stod still.. Sen kom Sarahs kompis och hjälpte oss.. Tydligen så behövdes det bara att man larmade på och sen av igen så funkade bilen! Inte så lätt för mig att veta :P haha! Men tillslut kom vi hem till festen och det bjöds på riktigt god mat måste jag säga!
Dock började jag må riktigt illa mot kvällen så jag åkte hem.. =(

Idag ska vi till Trönninge och äta lite god mat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0