Igår var ingen bra dag!

Jag mådde skit igår! Låg i sängen halva dagen igår och bara tyckte synd om mig själv! haha nää jag bara skojjar.. I måndags var jag oxå sängliggandes.. Jag tror det kan vara min allergi.. Blir seg i kroppen av den där jäkla allergin!
Idag har jag träffat fina Amanda! Vi köpte fika och satte oss i NorreKatts park! Jätte mysigt =) Solen värmde och livet kändes underbart!
Tänk att sol och en underbar vän kan få en att må så bra ♥

Innan har jag velat vara mkt själv.. Har trivts att vara själv. Få min egna tid.
Men nu vill jag inte vara själv. Nu vill jag ha folk runtomkring!
Tänk vad livet kan förändras..




Jag saknar Thailand...

Livet kändes så underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0