Grillning hos the parents

Denna dagen har tillbringats hos mamma och pappa.. Det blev ingen strand idag så jag gick hem till mamma och pappa. Vi fikade, solade, satte upp poolen och grillade! Mysigt mysigt =)
I morgon ska jag f*n ta tag i packningen.. Det får inte bli i sista sekunden som jag brukar vara duktigt på.. Så är det alltid.. haha!
på fredag ska jag vara nagelmodell ^^, Det ska bli kul faktiskt!

Nä vet ni vad gott folk, jag är helt slut så jag orkar inte skriva mer.. Ska nog lägga mig i sängen och titta på tv.. Somnar man så slipper man gå upp och lägga sig i sängen ^^,

Vi hörs i morgon!

Kvällens inlägg avslutas med en bild på min vackra mor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0