FRYSJÄVEL!

Jag började frosta av min frys igår! Och den är fortfarande inte avfrostad! Hur jävla lång tid ska det ta egentligen?? Inte två dagar iallafall!
Visst jag hade väl ganska mkt is i den :P haha men inte överrivet mkt! Nu sitter det mest i kanterna det som e kvar.. Har någon ett tips på hur man ska göra? Jag har satt in kastruller med kokande vatten men inte fan hjälper det! haha!

Nu ikväll har jag och Micki suttit med Peter och Ellinor på uteserveringen! Jätte mysigt var det! Det får man ta och göra om =)
I morgon är det jobb! Så jag borde egentligen sova nu.. Börjar vid 06 =P höhö!

Så jag tror faktiskt att jag ska lägga mig nu :P

Vi hörs i morgon!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0