Ett jävla liv!

Jag är ledig idag från jobbet.. Tänkte då att man kanske kunde få sova lite längre idag!
Men ICKE!
Redan klockan åtta vaknar jag av att det är några som håller på att borra i väggen nedanför mig.. Och jag tänkte " aja bara dom inte kommer till mig så är det okej" Somnar om och flyger upp ur sängn en timme senare! Då är dom hos mig och borrar upp ett jävla räcke! hahaha fy fan vad rädd jag blev! Jag hoppas inte dom såg mig när jag flög upp ur sängen.. :S

Nu ska jag duscha och sen bege mig in till stan med Santo.
Vi hörs kanske senare!

Jag har förlagt mina usb minnen igen.. Fattar inte varför jag ska hålla på att gömma dom hela tiden! För jag hittar ju aldrig dom igen!! Och jag behöver verkligen dom denna vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0