"Det här har jag aldrig sett innan"

Det fick jag som svar när jag var hos läkaren idag. Hon fick gå och hämta sin kollega som oxå fick kolla i örat på mig.. Men han kunde inte heller se vad det var! "Jag har aldrig sett något sånt här innan" Tydligen så har jag fått en blåsa i örat. Och dom ville inte sticka hål på den eftersom det kan bli inflamerat i örat osv... Så nu får jag gå med blåsjävlen i örat och hoppas på att den försvinner inom 10 dagar.. Sen ska jag komma tillbaka på en kontroll om en månad.
Så.. Nu vet ni vad det e för fel på mitt öra! haha!
Säger jag "Va?" mycket mer än vanligt så vet ni att det e för att jag hör sämre nu ^^,

Jag och Micki såg på Farsan innan! Väldigt mysig film! haha!
Men jag hade nog haft lite förhöga förväntningar på den filmen.. För jag trodde den skulle vara roligare.
Började gråta lite i filmen oxå.. Blev ganska mkt känslor i en scen..


Haha jag har börjat spela ett spel på min Iphone som heter Godfinger! Det är ganska beroendeframkallande :P haha! Eller vad säger du Amanda? :P
Sen spelar jag ett annat spel hela tiden oxå.. Angry birds heter det! Det är några gröna grisar som har stulit fågelägg.. Och fåglarna ska hämnas på grisarna genom att man skjuter iväg fråglarna  med slangbella :P haha Man ska skjuta sönder hus där grisarna är.. Äh.. Det är roligt iallafall :P
Tävlar lite med Micki.. Men han ligger före mig nu så jag ska nog spela lite för att färsöka komma ikapp ^^


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0