Nu så!

Nu har vi packat upp det som ska vara uppe! Så jäkla najs!
väntar bara på att vaktmästaren ska komma igen och fixa dörren.. Sen jag klaga på lite mer saker som måste fixas! höhö!
Har precis duschat och ska göra mig klar för att åka till tippen sen.
Fick uppdraget av Micki att göra mat idag.. Men jag har  inte den blekaste aning om vad jag e sugen på.. Joooooobbigt! Förslag?

I morgon ska jag till läkaren, så det blir en snabb visit på jobbet..
Sen har jag nog inte planerat så mkt mer för morgondagen.. Lr jo, jag måste ju in till stan..

äh jag har inget vettigt att skriva om :P
vi hörs kanske senare!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej Vännen!

Hur mår du nu när det gått en tid. Känns allt bra.

Jag har hört rykten om att du ska vara chaffis på Ylvas fest s Ta bra betalt...

Sköt om dig!

Kram

2010-07-06 @ 19:46:09
URL: http://lisbethotoserna.blogspot.com/
Postat av: Cissi

Haha jasså ska jag? Det var mer än vad jag visste :p jo det är bara bra här.. Hur är det med dig då? Vi får åka ut till sjön när det blir fint väder igen :)

2010-07-06 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0