Jordgubbs plockning med mamma

Nu e man hemma efter lite jordgubbs plockning med mamms.. Och vilka underbart goda jordgubbar säger jag bara! tacka vet jag Svenska Jordgubbar! ^^,
Sen köpte jag lite blommor till balkongen oxå. Ska bara köpa några blomsterlådor oxå sen kan man göra fint där ute =) Det kommer bli så fint här i lägenheten sen när vi fått ordning på allt.. Vilka potential denna lägenheten har! Man kanske ska ta lite foton så ni kan se lite hur den ser ut? Men då får ni vara beredda på att vi ska ändra en massa.. Jag ska bara se om jag kan hitta min kamera någonstans =P

Vi hörs lite senare!

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag tror det är Ylvas tur att ta med fika på måndag. Nu får det klart bli en jordgubbspaj....

2010-07-08 @ 17:16:07
URL: http://lisbethotoserna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0