Jag är så glad att jag har mina vänner

Jag är så glad att jag har de vännerna jag har!! =) Det känns så bra att ha ert stöd under graviditeten! Det är inte någon som har varit negativ till detta. Alla har blivit så glada! Och det värmer så mycket! För man behöver ett stöd under en sån hör stor omställning i livet!
Idag ska jag inte bara sitta hemma i lägenheten. Jag ska ut och göra saker. Kanske gå in till stan och lämna in den förbaskade telefonen..? ( Som man skulle ha gjort för en månad sen ) haha!
Senare i eftermiddag ska jag ut och plocka jordgubbar =) Mysigt!

hmm.. Jag känner mig lite nere idag.. Lr kanske inte nere, utan mest att jag e trött på allt.. Jag är så trött på jobbet! jag vill verkligen inte vara kvar på fiskaregatan!! Det är så man få ångest när man går och lägger sig för man vet att man ska upp och jobba på det tråkigaste och deppigaste stället i hela Halmstad! Men det positiva är väl att man bara har en vecka och en dag kvar där borta! Sen jobbar jag två veckor på Nyhem och sen har jag semester! Så jävla najs!


HAHAHA Man kan ha ganska kul med sin Iphone ^^,


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vilken tjej! Grymt snygg...

2010-07-08 @ 17:13:27
URL: http://lisbethotoserna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0