God kväll!

Idag efter jobbet åkte jag och Micki ner till stranden och badade och soooooolade! Så nu är man lite brunare än innan! Mitt mål denna sommaren är att bli brunare än Micki! Så håll tummarna för mig! Det lär jag behöva! haha
Efter stranden så åkte vi hem och grillade! Det blev Micki hamburgare! Det finns ingen godare hamburgare än hans burgare =)
Nu har vi precis sett en film hom är baserad på verkliga händelser ang människor som blivit borförda av utomjordingar. Det var en bra film, men ändå lite läskig.. för man vet inte om det e sant lr inte.. Men de visades verkliga inspelningar i filmen... Se den! Den heter The fourth kind ( närkontakt ) på svenska..

Nej nu hinner jag inte skriva mer blogg för micki ska spela poker..


vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0