...

Igår var ingen speciellt bra dag. Jag var svag i kroppen och hade inte mkt ork. När jag och mamma var på Eurostorp var jag vungen att sitta ner ett tag för allt snurrade.
På kvällen blev jag så seg i hela kroppen. Hade egentligen tänkt följa med dex och anna ut, men jag hade ingen ork. Sen var inte kvällen i sig så speciellt bra..

Usch jag var så besviken och ledsen igår så det finns inte..
Tur att jag har dig. Du ställer alltid upp och finns alltid vid min sida och får mig att bli glad igen! ( Du vet vem du är )

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du känner dig bättre snart cecilia!! :) o blir så lycklig när jag läser om hur mycket du ser framemot det nu!! jag vill o kommer ställa upp för dig hela vägen! :) får träffas nu massa snart!!! (se din tjocke mage) :) :) :)

2010-07-18 @ 14:32:47
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0