Dirty Dancing

Idag röjde vi upp i lägenheten och städade och donade så det blev skinande rent!
Sen har jag inte gjort så mkt mer.. Har mått dåligt nu i några dagar så jag tog det bara lugnt.
Satte mig neri soffan med ett stort glas vatten och satte på en underbart bra film.. Och det var ingen mindre än
Dirty Dancing! Jag bara älskar den filmen!
Spelade in mammas favorit scen och skickade den till henne! Och hon blev alldeles till sig :P Hon älskar scenen då de kryper mot varandra på golvet och sjunger "baaaaaaaaaaby, my sweet baaaaaaaby"



 

 

 

 

Vecka 15

Fostret växer snabbt. Kroppen växer snabbare än huvudet nu så att fostret får mer riktiga proportioner. Håret på fostrets huvud börjar bli tätare. Pigmentcellerna börjar producera pigment. Det bestäms nu vilken hårfärg ditt barn får. Barnets hud är mycket tunn och genomskinlig. Man kan se blodkärl genom huden.

Jeans är inte bekväma att använda längre. Kanske det är dags att använda mammakläder? Bekväma byxor som inte stramar är bäst för dig och fostret.

Fostrets längd: 14 cm. Hel längd, hjässa till fot


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh va myyys! <3 Det vu ju inte alls länge sen du va i vecka 12 känns det som! Det går undan måste jag säga! :)

2010-07-21 @ 23:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0