Det värmer i hjärtat

Det värmer så i hjärtat när vänner och bekanta blir så glada när dom får reda på att vi ska ha barn! När man får höra " Åh jag är så glad för er skull"
Det var ganska svårt att smälta i början.. Det är ju en ganska stor omställning i livet och ett enormt ansvar. Det gick lixom inte riktigt in i huvudet att jag skulle bli mamma, att jag har en växande liten bebis i magen! Men nu när jag tänker på det forsar en värmande känsla i hela kroppen. Om 6 månader kommer vi ha en liten bebis hos oss och livet kommer ta en ny vändning.
Den dagen då vi fick se bebisen på ultraljudet.. Det var en fantastisk syn! Att se den lille ligga där och vifta på armar och ben och vinka med handen.. Oförglömligt!
Jag var livrädd de första två månaderna.. Tankar for runt i huvudet och gjorde en helknäpp..
Men nu.. Nu är jag inte alls rädd! Nu ser jag bara fram emot att få uppleva graviditeten tillsammans med Micki, familj och vänner.. Och tillslut få hålla den lille i famnen ♥


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Det är så fantastiskt att kunna se det lilla livet. Jag hoppas du lägger in fler bilder från ultraljuden så vi kan följa hur det lilla livet växer.

Sköt om er.

Kram

2010-07-18 @ 01:30:04
URL: http://lisbethotoserna.blogspot.com/
Postat av: Nicolina

Det kommer gå kanon!

2010-07-19 @ 10:57:27
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0