Today!

Dagens humör: Har varit på topp! Känner mig dock lite irriterad nu..
Dagens mående: Trött som faen i morse, annars bra!
Dagens borde: Jag borde ha tvättat idag.. Men jag orkade helt enkelt inte..
Dagens frisyr: Uppsatt as usual!
Dagens smink: Mascara. Orkar inte sminka mig mer när man jóbbar
Dagens klädsel: Jeans och en lång tunika
Dagens vill ha: Sommar och värme!! Trött på detta vädret nu!
Dagens längtan: Thailand!
Dagens fundering: uhm..?
Dagens beroende: Kina kaka!!!!
Dagens tråkigaste: Att gå och lägga mig för att sen gå upp och jobba i morgon!
Dagens bästa tillfälle: När mamma slängde sig i snön!!  Haha! ( Film finns på facebook )
Dagens måltid: har slarvat med det idag.. Åt två mackor och en kina kaka istället :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0