Snacka om att vara förvirrad!

Måndag igen.. Förvirringens dag!
Åkte till jobbet som vanligt ( med extrem värk i ryggen ) Städade på lite extra för jag hade så ont och ville bara hem. Kom hem och la mig i sängen direkt efter jag tagit 3 ibumetin. Somnade som ett litet barn!
Micki ringer vid tolv och väcker mig. Vet inte riktigt vart jag är någonstans.. haha
Efter samtalet får jag panik! " Hjälp jag har försvit mig!!!" Ringer i panik till jobbet och förklarade att jag hade haft så ont i ryggen så jag hade tagot några tabletter som gjorde att jag somnade och vaknade inte förrens vid tolv! Tove fick lite panik och skulle ringa till min ansvariga på Fiskaregatan och säga att jag kommer att komma, och Tove skulle förklara hur läget låg till! Efter samtalet får jag mer panik och börjar springa runt i lägenheten tills jag stannar upp.. Och kommer på att jag har ju jobbat idag?!
Fy fan vad jag skämdes ska jag säga er! Snacka om att vara förvirrad!
En typisk Cissi grej..



Kommentarer
Postat av: amanda

Hahaha! du e go!! nu är det inte många dagar kvar tills fredag!! ska bli riktigt kul :P

2010-01-19 @ 14:53:45
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klockrent!!! fan va bra cecilia! :)

2010-01-19 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0