Mitt liv.. Dåtid och nutid!

Dåtid:
Jag va extremt blyg och feg. Vågade inte göra mycket utan satt mest tyst och skämdes om jag sa något. Självförtroendet va inte det bästa kanske. Men jag trivdes med mitt liv!
Jag bodde med familjen i en lägenhet på CKV och hade alla mina vänner på gården. Men det bästa! Det var att jag hade min bästa kompis Emelie! Vi hade känt varandra sen vi var två år och vi lekte varje dag! Vi kunde sitta och prata o telefon i timmar, fast vi bodde i samma trappa! haha!
Livet var perfekt när man va mindre! Inga bekymmer! Bara lyckliga dagar!
Tiden på Östergård var helt underbar! Saknar den tiden nu när man tänker efter!
Men.. Sen under tiden då man började konfirmationen så träffade jag min första kille, och jag och Emelie tappade kontakten.. ( Vilket jag är så ledsen för ) Tappade även  kontakten med Sara, Dexter och Anna.. Förhållandet med första killen varade i nästan 4 år..
Gymnasiet kom och jag trodde jag valt rätt linje.. Restaurang. Men med tiden så kändes det inte rätt och jag valde bort köksämnena och gick klart. Efter gymnasiet fick jag jobb på Hotell temperance! Där jag var i tre år. Och hur det var där vill jag inte ens nämna i min blogg :P haha! Det enda positiva var att jag fick en ny vän! Min kära Nicolina! Det var en del roliga stunder på det hotellet ska jag säga er! haha!
Sommaren 2006 var jag på stranden med Emma vartenda dag! Den sommaren kommer jag aldrig glömma! Det var så jäkla roligt på stranden och alla andra dagar oxå för den delen. Men den sommaren var det oxå då jag träffade Micki! Och det var kärlek vid första ögonkastet!

Nutid:
Nu jobbar jag som timanställd städerska på sjukhuset. Fast just nu har jag fått ett vik på Fiskaregatan.
Jag bor i en egen lägenhet med Santo ( min och Mickis hund ). Jag är fortfarande tillsammans med Micki och hoppas på fler år med honom! Han är den perfekta pojkvännen man kan ha! Han kommer bra överrens med min familj och mina vänner. Han får mig att må bra! Och jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar honom! Han är mitt liv!
Jag har fått upp kontakten med Emelie igen och vi har precis lika roligt tillsammans som vi hade innan!
Dexter, Sara och Anna fick jag upp kontakten med efter en reunion som Dex och Anna fixade och sen dess har vi umgåtts lika mkt som innan!
Jag är inte lika blyg och feg som innan och självförtroendet är bättre.
Livet just nu är underbart! Och jag trivs bra med mig själv och allt runt omkring mig. Det kanb inte bli bättre!!

      





Kommentarer
Postat av: nicolina

NAAW! Det var intressant och fint skrivet =)

2010-01-17 @ 00:26:22
URL: http://leeelooo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud va fint skrivit! :) min lyckliga barndom är mkt tack vare dig med, verkligen! o är så oerhört tacksam o glad att vi hittat tillbaka till varandra! längtar till fredag!! fast jag blir lite sen. :( massa kramar o pussar

2010-01-17 @ 13:20:02
Postat av: sara

åh lilla cissi, så glad jag blir att du mår bra<3 :D Det finns en vändpunkt på allt som du sa till mig och jag tror minsann att jag också har nått den nu..jag längtar jätte mycket tills på fredag, ska bli så himla kul, vi ses då :D pussss

2010-01-17 @ 20:46:07
URL: http://saranord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0