gooood morgon!

Sitter och har precis ätit frukost nere i källaren på jobbet nu.. Gotti gott!
Men jag känner mig inte så bra, alldeles svag i kroppen och är skit trött! Längtar bara tills jag kommer hem. Då väntar sängen ett tag. Sen måste jag tvätta, och handla med mamma..! Hur ska jag hinna med allt detta?!! hehe

Det börjar bli ganska tjatigt nu med all snö tycker jag.. Tycker det kan smälta bort nu och börja bli lite plus grader istället! Eller vad tycker ni?  Visst det är mysigt med snö.. Men inte med 10 minusgrader!! Fiii fan!

Har ni sett Ultimate Survival med Bear Grylls på Animal planet någon gång?! Jag låg och kollade på det igår.. Kunde inte sova. Faktiskt ganska intressant att titta på det! Man lär sig ganska mycket! Och sen ser han ju så bra ut oxå! haha! =P
Men iallafall.. Igår var det ett avsnitt när han var i Mexicos öken.. Så blev han stucken av ett bi i pannan. Två timmar senare såg han ut som elefantmannen! haha! Som jag skrattade! Han såg så jäkla rolig ut!
Men det var ju allvarligt! Man kunde hamna i en allvarlig allergi chock om man hade otur.. Men jag såg inte klart hela avsnittet för klockan blev 02.00 =P
Hmm.. Det var bara det jag ville skriva! hahah!
Det märks kanske att man har tråkigt här på jobbet nere i källaren!
Nej nu ska jag fortsätta att städa så man blir klar!

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: tesss

jes det låter bra! ja hör av mig när jag e hemma på fredag :) ..jag e med trött på snön! nu räcker det haha vill ha vår!!

2010-01-27 @ 10:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0