Drumsticks

Igår blev jag så himla sugen på kycklingvingar! Och jag visste att jag hade såna i frysen! Så idag när jag tog fram dom så såg jag att det var drumsticks jag hade! Och det var ju nästan bättre! Så idag blir det drumsticks med Crisscuts :D Yummie!
Idag har varit en lugn dag. Mamma kom hit innan och fikade lite! Kaffe och våra goda kanelbullar! Och i morgon ska vi åka till tippen och slänga en massa skit! Har sagt nu ett tag att jag ska rensa här hemma! Har så mycket som jag inte använder som man kan slänga! Det står ju bara och samlar en massa damm annars :P Så mamma erbjöd sig att vi kunde åka till tippen och släga all skit i morgon!
Denna helgen har gått så himla snabbt! Hade gärna varit ledig en dag till! =P

Nej nu ska jag duka fram för maten e snart klar!
Ha en fortsatt trevlig söndag!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0