Värme!

Jag pratade med vår skräddare i Thailand nu precis på msn.. Och dom hade 40 - 45 grader varmt!!
Förstår ni hur härligt det hade varit om man hade varit där nu! Det betyder alltså att det är runt 25 - 30 grader på kvällen! Åhhh! Rena paradiset!
Jag vet att jag tjatar mycket om Thailand, men jag var så lycklig där! Det fanns inga bekymmer! Allt var lugnt och fridfullt! Jag trivdes som fisken i vattnet där borta! Jag kan aldrig tacka Micki tillräckligt för att han tog med mig dit! Jag finner inga ord över min tacksamhet! Jag är den lyckligaste tjejen som finns, men där nere var jag mer än den lyckligaste tjejen! Tack ännu en gång älskling! ♥ ♥ ♥

Idag känner jag mig lite bättre än vad jag gjorde igår.. Trycket över bröstet är inte lika starkt.. Kanske för att jag fick prata med min schees idag!! ♥ Allt kändes mycket bättre då!
Men det går upp och ner.. Vissa dagar är bättre än andra..

Nu ska jag kolla på bilderna från Thailand.. Dom gör mig glad igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0