Trasig dator..

Min dator har lagt av.. Den går inte att sätta igång.. Tror det är skärmen det e fel på, för råkar man nudda till den så stängs hela datorn av.. Och ibland så gick den inte ens igång. Jag var helt förstörd igår! Jag ville rädda mina bilder! Satt säkert i en timme innan jag fick igång skiten! Men jag kunde rädda bilderna! De jag ville rädda mest var ju Thailandsbilderna! Det är dom som betyder mest! Mina två lyckligaste veckor i ett Paradis med Micki! Oförglömligt! Jag ska spara dom bilderna på ett säkert ställe nu!

Iallafall.. Har lämnat in datorn på lagning nu.. Den är klar i början av mars.. Så man får hänga hos mamma nu :P haha

Nej nu ska jag baka ananas paj till mamma. Lovade ju henne igår!

hej då!

Kommentarer
Postat av: Malin

Trasiga datorer är det sämsta!

Tur att du hann rädda dina bilder i alla fall!

2010-02-10 @ 20:05:25
URL: http://mimmimyz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0