När saker och ting inte görs

Då får man ta tag i sakerna själv! Jag är så trött på alla tomma ord! Det lovas hit och det lovas dit! Men inte fan händer det något! Jag ska inte säga att jag ska sjunka till den nivån för jag håller vad jag lovar! Men jag tänker inte vara så snäll mer! Och absolut inte ta mer skit! För jag är värd så mycket mer!
Idag har jag gått och irriterat upp mig själv på små saker hela dagen! Skit jobbigt!
Skulle följt med mamma och gänget till gymmet idag, men jag känner att jag inte kommer vara så roligt sällskap. Så jag stannar hemma och fixar väggen istället. Ska försöka mig på att spackla lite! Får se hur det går!
Igår kväll var bra! Massa prat och skratt! Det gillar vi =)

Nej nu ska jag slänga på mig varma kläder och vinterkängorna och gå ut i snön med Santo!
Får väl gå en extra lång runda för att ta igen det jag missar på gymmet.

Återkommer med resultatet av spacklandet senare!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0