Morgonhumör

Jag har aödrig haft dåligt morgpnhunör innan.Visst har man vaknat på fel sida någongång.. Men det gör ju alla!
Men idag när jag vaknade var jag så jävla sur! Haha! Tyvärr gick det väll lite ut över Micki.. ( Förlåt igen )
När jag sen var på jobbet så gick jag och tänkte.. " varför var jag så jäkla tjurig?" Sen fick jag dåligt samvete!! Jag skämdes! haha! Jag vet ju inte varför jag va så sur..!?
Micki har dåligt morgonhumör ibland oxå.. Och när båda vaknar på det humöret sitter vi bara helt tysta och säger ingenting! haha! Jag kommer ihåg då jag vaknade på skit dåligt humör! Jag var så tjurig! Det kröp i hela kroppen! hahaha! Ganska läskigt endå att vakna så arg och inte veta varför..?
Undra vad det är som gör att man får sånt morgonhumör? Kan det vara att man har drömt konstigt? Eller vad kan det vara? Jag vet inte iallafall..

Nu ska jag dricka kaffe med mamma och äta en fralla eller två! höhö!

Hej då!


Till Therese!
Tack för tipsen! De hjälpte ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0