Känslor

Vilken känsla.. Från att ha varit pigg innan så slog det bara över mig! Jag blev så jäkla trött nu! Sitter och lyssnar på Beyonceys skiva.. Jävligt bra låtar på den.. Och jag blev så avslappnad! Och tröttheten slog till hårt! Orkar knappt hålla ögonen öppna! Man kanske ska gå och lägga sig snart? Ska nog lägga mig i tid idag. Senast 22.00!

Jag satt och pillade med moviemaker innan. Tycker sånt e skit kul! Att göra massa bildspel med musik och text! Jag kan sitta en hel dag =) haha! Jag älskar att sitta och pilla och pyssla med saker! Speciellt när det blir ett roligt / fint och bra resultat!

Nej nu lockar faktiskt soffan mer än att skriva här..

Hörs i morgon!
Hej då!





Jag saknar Thailand så himla mycket!
Ibland gör det ont i hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0