Fika på Sandy's

Idag var jag och mamma inne i stan och skulle fixa lite saker. Var inne på banken och fixade så att jag ska få den där farbaskade dosan! Och sen var vi inne på Telenor. Skulle kolla hur det gick för dom med min mobil. Och det går framåt! Men dom e ju inte snabba precis :P
Sen helt plötsligt från ingenstans kommer Dex in på Telenor! haha! Blev lite paff! ^^
Efter vistelsen på telenor gick vi till Sandy's och åt en macka och hade det mysigt!
Sen bar det av till Maxi där jag skulle hämta ut ett paket och mamma skulle handla lite.
Det blev även två Kina kakor för min del! haha! Jag kan inte sluta äta dom!
Håller på att tvätta lite hemma hos mamma idag. Det fanns inga tvätt tider hemma och jag var i stort behov av att tvätta idag! hehe

Blev så glad idag när jag var på Maxi och telefonen ringde! Det gjorde hela min dag! ♥

nu e det mat!
hej då!





   

   


Kommentarer
Postat av: Dexter

Mysigt va det :-) vart ska vi fika nästa gång?

2010-02-18 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0