Det är inte vårt krig..

Jag hoppas av hela mitt hjärta att Moderaterna inte vinner i år igen! Det är fan inget bra parti! Till er som tycker det... Nä jag har inget att säga till er ! Ni ser ju själva hur det har gått sen dom kom till makten! Jag hoppas att något parti som är FÖR att dra tillbaka soldaterna från Afganistan vinner!
Visst, dom gör en god insats att försöka hjälpa till!
Men när saker händer som det gjorde i helgen... Det gör ont i kroppen!! Jag tänker på alla kamrater, familjerna och pojk / flickvännerna!
Jag förstår inte hur man kallblodigt kan döda en annan människa, två soldater som är där nere för en god sak!
För att hjälpa till!!!
Hur kan man skada andra människor, och inte bry sig alls om det? Hur kan man gå till attack mot fina människor som gör en god sak?

Hade jag suttit i regeringen så hade jag dragit tillbaka alla soldaterna direkt!
Vi har inget där nere att göra!
Det är inte vårt krig!



Kommentarer
Postat av: tess

håller med dig! o nu ska micki dit eller? läste dem skulle skicka ner elit soldater ffrån karlsborg...

2010-02-11 @ 10:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0