Behandla andra som du vill bli behandlad själv

Det finns människor som inte vet vad det betyder! För dom behandlar folk så illa hela tiden! Är det så ni vill bli behandlade själv?!
Att vissa människor kan vara så elaka det förstår jag inte! Att lova saker som aldrig hålls! Att såra gång på gång! Det värsta är ju när man ser allt själv och den andra inte tror att "jag" vet något. Det gör så ont i bröstet!
Jag själv som person är alldeles för godtrogen! Jag vill inte tro illa om folk och jag ör alldeles för snäll. Det är inte lätt att ändra på sig, men jag vet att man behöver göra det ibland. Man måste kunna säga ifrån när det behövs och inte bara ta skit! För att ta skit tär på en och tillslut är det försent.
För min del ligger det på gränsen just nu! Jag känner att jag kommer explodera vilken sekund som helst! Och jag gillar inte den känslan!

Det enda positiva idag är att jag har fått mina skor och att jag ska göra en annan sak ikväll!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: tesss

krama om vet hur det känns - finns här om du vill prata ! hoppas skorna sitter bra! pussåkraaam

2010-02-02 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0