Att vara stark och kycklingkorv!

Att vara stark kan inte alltid vara så lätt.. Man tror att man kan klara mer, men sen när det väl kommer till kritan så brister allt!
Men nu blir det ändring! Jag ska vara stark! Jag måste vara stark! Det är bara att bita ihop! Om jag så ska bita så hårt så mina tänder går sönder! haha!

gick runt som en zombie på jobbet idag! Jag var så jäkla utmattad i kroppen så det var inte klokt! Jag orkade knappt gå ur sängen i morse! Vaknade vid 06,00 och drog bara täcket över huvudet! Jag tänkte börja jobba vid 06,00 idag, men jag får nog ta det i morgon! Det är mkt lättare att börja då, för då har man en timme extra på sig innan de kommer till sina kontor.

Just nu sitter jag hemma hos mamma. Min dator e ju fortfarande på lagning, så jag får komma hit och skriva blogg igen :P
Jag har varit så jäkla sugen på korv med bröd nu i en vecka kanske! Så innan jag skulle gå till mamma packade jag ner lite kyckling korv och korv bröd :D Så idag blir det korv med bröd!! =)


Det e najs!

Tack Amanda för att du finns! Känns skönt att veta att du finns vid min sida! ♥
Och tack mamma för ditt stöd! I love you!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

any time min fin fina kusin!! det vet du!

2010-02-16 @ 10:06:50
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0