Tråk måndag!

Usch jag känner bara för att sätta mig ner och gråta! Jag är så utråkad så det finns inte! Skulle gått in till stan med mamma och köpt lite julklappar idag, men hon orkade inte så det sket sig.. Kanske blir Eurostorp istället..?
Jag blir så utråkad när jag inte får jobba! Det är ju det enda jag vill göra! Jobba! Jäkla anställningsstopp som sätter käppar i hjulet! Men en positiv sak är ju att jag har ett litet vik nu i december! Det e najs!

Åh jag är så sugen på fisk med potatis, rivna morötter och remouladsås så det finns inte! Är ju egentligen ingen fantast av fisk, men ända sen jag blev gravid så har jag kunnat äta fisk =) Det e najs!

Nä nu ska jag ringa mamma och fråga när hon hade tänkt att komma.. Hatar att sitta och vänta! Jag blir så irriterad då :P

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: anonym

tålamod????

2010-12-06 @ 16:01:02
Postat av: anonym

tålamod????

2010-12-06 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0