Så mysigt

Det finns många ljud som jag tycker är rogivande.. Men det finns just ett ljud som ligger nära mitt hjärta. Och det är när vi hör bebisens hjärtljud! Jag blir så lugn av ljudet av den lille / lillas hjärta slå. Så hmla mysigt!
Micki har precis varit och hälsat på. Vi kollade lite på en barnvagn som han hittade idag. Åh den är så himla fin =) Han har bra smak min karl =)

Åh det är så tråkigt när Micki går.. Då sitter man här alldeles ensam och tråkar!
Jag ska ju alltid pilla på saker, och ännu värre är det när jag har tråkigt.. Och nu har jag börjat pilla bort mitt nagellack! Det ser ju inte så fräscht ut precis.. 8 röda naglar och 2 neutrala! Bra jobbat Cissi! :P
Nä jag får väl fortsätta att pilla.. Kanske skriver mer innan jag går och lägger mig.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0