pust och stön!

Den sista tiden av graviditeten är inte lätt.. Man pustar, stönar och blir anfådd för ingenting. Magen är ivägen för precis allting och man känner sig som en valross som är strandad när jag ska försöka komma upp ur soffan ;) hahah! Men när vår lilla bebis kommer så kommer allt ha varit värt det! ♥
Ella och Peter var här innan med sin lilla bebis! Han var så liten och söt!! Åh jag längtar bara mer och mer tills vår lilla / lille bebis kommer nu! :) Men det e inte så lång tid kvar nu! Men h*n får hålla sig inne tills den 1 januari iallafall! ;) hehe.
I morgon ska jag och Micki åka till IKEA och inhandla saker till bebisrummet, så vi kan bli färdiga med rummet.. Eller jag får ju inte hjälpa till för det e Mickis projekt ;) hehe! Ska bli kul att se det sen när det e klart =) Spännande!

Nej nu ska jag sova, har lagt mig tillrätta i sängen och är redo för en natts sömn!
Ska upp tidigt i morgon!
Ni får sova så gott så hörs vi i morgon istället!

Ta hand om er!
God natt!



Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken söt bild på dig och Santo! :) Nu är det inte långt kvar Cissi lilla, så fort tiden har gått, det är ju inte klokt! Tänker på dig vännen och längtar tills bebis kommer jag me! <3

2010-12-28 @ 13:08:49
Postat av: Lisbeth

Så mysigt ni har det.

Vi är många som väntar med spänning på bebisen. Ta det lugnt och sköt om dig. Kram

2010-12-28 @ 16:48:00
URL: http://lisbethotoserna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0