Ojsan vad halt det e ute!

Promenerade in till stan innan för att träffa Dex! Och tusan hakan vad halt det var ute! Jag klarade mig galant in till stan, men när jag skulle gå över bron halkar jag till! :P Sånt är så pinsamt! haha! Men jag raskade på och låtsades om som om inget hade hänt :P
Vi fikade på Broktorpsgården sen gick vi runt lite i stan och kollade lite i affärer.
Hemfärden gick ganska sakta.. Jag ville inte riskera att halka! Har ju en tendens att inte vara den smidigaste i stan! haha! Men något jag inte förstår är folk som cyklar nu! hur vågar ni!? haha! Jag hade aldrig satt mig på en cykel nu! Det är ju livsfarligt!!

Nej nu ska jag snart bort till mamma och binda hennes julkrans! Sen ska jag och Micki äta lite mat från restaurangen Gula måsen ;)

ha en trevlig dag!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Akta dig å bebben!!!!



Själv halkade jag och trillade i backen utanför dagis imorse...ONT!

Ta det försiktigt när du är ute!

Kram

2010-12-08 @ 20:37:34
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0