Natt aktiviteter!

Jo jag var ju kanske inte på det bästa humöret igår.. Men så kan det vara ibland.
Gick ut med Santo på den sista rundan igår runt kvart i tolv.. Sen när jag kom hem runt halv ett igen ställde jag mig och planterade om en julgrupp! haha! Men det var väldigt rogivande! Jag blev faktiskt lugnare =P Så nu vet jag vad man ska göra om man kanske är lite depp! Det e bara att plantera om lite blommor! hahaha!
Kollade även klart på Piraya igår! Vilken jäkla B film! hahaha! Som jag skrattade i vissa scener!
Men nu har jag sett den oxå. =)

Lite senare idag kommer mamms över på lite adventsfika och glögg.

Jag återkommer lite senare.. Ska fixa håret nu.
Ha en trevlig tredje advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0