Jag har känt bebisens huvud =)

Har precis kommit hem från MVC.. Kommer få gå dit lite oftare nu och kolla blodtrycket och lämna kisseprov så dom håller koll på mig. Vi lyssnade på den lille / lillas hjärta oxå. Och sen så visade hon mig hur h*n låg och jag fick känna huvudet! Det var häftigt =) Första gången man kände en kroppsdel så tydligt! ♥
Snart ska jag och Micki åka och hämta och lämna en bil.

Jag har en liten fråga till er.. Är det någon som har bra koll på det här med försäkringskassan..? Jag har skickat in två papper till dom, men sen har jag inte hört något? Kommer man få mer papper eller hur fungerar det?

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Paula

Va kul för er Cecilia!! :))

Det är inte långt kvar nu för er eller?? :))

Önskar er all lycka

(jag är avis haha )

2010-12-17 @ 13:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0