Ibland lyckas jag ganska bra =)

Ibland blir jag riktigt nöjd med mina blomsterarrangemang! =) De jag gjorde för några dagar sen är jag 110 % nöjd med! Och idag gjorde jag en krans som hänger på dörren! Och fin blev den! =)
Man kanske borde ta tag i sin florist dröm snart?  
Idag när jag kom hem från jobbet somnade jag nästan direkt i soffan. Jag var helt slut! vaknade en gång av att jag pep till och sen en annan gång av att jag snarkade! haha! Tillslut gick jag och la mig en stund i sängen och vilade ut lite. Lite senare på dagen åkte jag och mamma till Eurostorp och fikade och sen handlade vi lite blommor.
Annars har min dag varit lugn. I morgon blir det nog inget jobb, däremot på söndag. Så det blir en lugn dag i morgon. Ella och Peter kommer hit på lite mat senare på dagen men annars händer inte så mkt mer.

Nej nu ska jag kolla på tv med Micki!
Här kommer en bild på min krans och mina julgrupper =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0