I am back!

Det blev en runda på Eurostorp med mamma. Köpte en julklapp till mamma och en till Caroline =) Jag brukar alltid vara ute sent med julklappar.. Förra året köpte jag allt dagen innan :P haha! En tripp till Ullared blev det! Och så blir det nog i år igen =) Fast då ska jag nog köpa mer än julklappar.. Lite saker till bebisen som tvättlappar och allt annat som behövs.. Det är ju så billigt med allt sånt där, så dår får man ju passa på.

Jag är så sugen på att måla om här hemma. Antingen i hallen eller i sovrummet. Hallen har ju en sån ful grön färg. Hade gärna velat ha en vit färg i hallen som passar bra ihop med vår röda lilla fondvägg.. Men vi får se. Ska kolla med Micki vad han tycker först ;)

Nej nu ska jag inta soffläge och vila ryggen lite.. Kanske kan tigga till sig en liten massage av Micki? :P hehe!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0