Hej kära bloggläsare!

Hej allesammans.
Just nu ligger jag i en sjukhus säng på sjukhuset.. Men det e inget att oroa sig för, jag och bebisen mår bra och vi är i goda händer. Och det är inte dags för den lille / lilla att komma än ;)
Det är bara så grymt jäkla tråkigt att ligga här så det finns inte! Det finns inget att göra och inget att titta på tvn..
Men Micki var snäll och kom med datorn innan så jag kunde få blogga lite ^^, Vilken underbar man jag har ellerhur? =) Han tog även med sig lite lussekatter, julmust och pepparkakor <3
Usch jag fick en sån där nål i armvecket igår, och den är så obehaglig! Det kliar oxå!
Jag blir bara nervös av tanken när dom ska ta bort den! Jag är ju inte den modigaste när det gäller nålar och sprutor! haha!

Tänk att det är julafton nästa fredag! Det är ju helt sjukt hur snabbt tiden går! Snart dags att köpa julgran :P
Ska se om man hinner med en tripp till Ullared innan julafton oxå. Det brukar ju inte vara så mkt folk där dagen innan, så jag är lite inne på att åka dit då. Men vi får se =)

Nej nu ska jag kolla på film tror jag.. Morgan Pålsson! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0