God morgon!

Nu är jag hemkommern från jobbet. Sitter i min gungstol och skriver lite blogg. Micki har okuperat hela soffan ;)Det ser ganska härligt ut när han ligger där och sover. Känner hur jag vill gå och lägga mig själv. Men denna gången ska jag försöka att inte gå och lägga mig. ^^, Får se hur länge det håller! haha
Idag ska mamma komma hit efter jobbet. Sen ska vi gå ut med hundarna och när vi kommer tillbaka ska vi äta Mickis underbart goda soppa! Ohh jag blir bara hungrig när jag tänker på det =) Hans soppa är suverän! Gulaschsoppa ( eller hur det nu stavas ) Yummie!

Nej nu ska jag kolla in www.annaaxel.se som jag hittade igår med massa fina barvagnar till ett bra pris =)


Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0