Ack vad fel man kan ha ;)

Jag sa ju innan att jag inte skulle lägga mig och vila.. Men det råkade jag visst göra endå :P
Jag la mig först bara för att jag hade så jäkla ont i höfterna, men en kom Santo och la sig jämte mig och då blev det så varmt och gosigt så jag somnade visst ;) hehe
Men nu har jag varit vaken en stund och börjar komma i form igen. Vaktmästaren var här precis med en stor pärm full med tapeter. Så nu ska vi lista ut vilken tapet det är vi har i bebisrummet och sen ska han beställa hem den. Så vi får ju vänta ett tag till innan det blir klart.
Nu sitter jag med ett glas mjölk och en låda med Annas pepparkakor jämte mig! Riktigt gott! =)

Tror jag ska ta mig bort till Maxi och handla lite. Blev så sugen på en ananaspaj :D
Eller egentligen bara på att baka lite. ^^,
Vi får se vad det blir!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0