Vilken underbar dag!

Dagen började med att jag fick frukost på sängen av Micki!
Sen har vi varit inne i stan och gjort lite ärenden, ska snart in igen och köpa present till mamms som fyller år på söndag. Sen ska vi äta lite gott och gå på bio. En underbar dag helt enkelt =)

Plockade en till fästing på Santo innan. Såhär många som han har haft detta året har han aldrig haft innan.
Dom kommer väl nu bara för att jag har gått och sagt " Nä men Santo får aldrig några fästingar, han har bara haft två detta året "
Ja då passar dom jävlarna på att bita sig fast i honom! Typiskit!

Nej nu ska jag slänga på mig mina mammabyxor och sen ska vi bege oss in till stan igen!
Ha en bra fredag!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0