The Pacific!!

Jag har börjat se på en serie som heter The Pacific. Ni har kanske hört talas om den?
Riktigt bra serie iallafall.. Det handlar om kriget i Guatalacanalen ( tror jag det heter ) Jag gillar ju militär serier och filmer så ^^, Kan det kanske vara för att man är tillsammans med en militär? haha! I dont know!?

Var ju hemma hos mamma och pappa innan på lite tacos. Sen hjälpte pappa mig med att fixa The Pacific avsnitten. Det var lite krångel på 4 avsnitt men nu e det okej igen så nu kan jag se klart allt :)

I morgon vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.. Får väl ta dagen som den kommer =)
Mamma, pappa och caroline ska åka och campa i Torekov i helgen, tänkte att man kunde följt med dit en dag men jag tror jag stannar hemma.. Måste ju lära mig att vara själv i lägenheten och trivas med det.. Är ju inte riktigt van att vara själv i en sån här stor lägenhet..
Men men, nu ska jag se klart på The Pacific!

Hörs i morgon!

Just det!
Ni måste höra denna låten! Pappa spelade den för mig innan och den har satt sig i huvudet!

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0