Myggfanskap!!

Ja som ni vet så var ju jag och Micki och fiskade igår. Och vi blev attackerade av myggor!
Idag vaknade jag vid åtta av att båda mina fötter pulserar och kliar satan! För att inte tala om min hand! Jag var tvungen att gå upp och skölja handen i iskallt vatten för att få ner svullnaden runt mitt ringfinger så att blodet inte skulle stoppas. Sen gick jag och la mig igen, men vaknade lite innan nio av smärtan i handen! Hela min högra hand e svullen från halva långfingret ner till handleden. Man tycker ju att svullnaden borde ha lagt sig, men icke! Har kylt ner handen och har haft salva på som ska ta ner svullnaden men inget hjälper..
Och Mickis ben ska vi inte tala om! haha! Jag räknade alla myggbett han hade på båda benen och kom upp till 43 stycken! Stackare!


Nu ska jag kolla vidare på Cops och sen ska vi se på Rena rama Rolf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0