Min dag som tjockis ^^,

Idag var jag uppe med tuppen. Vaknade vid sju av att byggarbetarna började banka och ha sig på grannhusets tak. Så det var bara att gå upp och göra sig iordning. För jag skulle ju följa med mamma och Caroline till Munkagårds skolan där vi skulle hjälpa Caroline att packa upp i hennes nya rum. Det kan verkligen bli supermysigt där =) Jag packade in i hennes garderob så nu är det ordning och reda ^^, Det är så roligt att packa upp och inreda! Något som jag verkligen tycker om!
Efter vi hjälpt henne packa upp osv så åkte vi hem mot Halmstad. Vi påkte inom Eurostorp och åt lite mat och sen fick mamma sitt armband fixat. Sen bar det av hemmåt till kaffe och cheeeeeeeeesecake! :D
Efter fikat så började vi att tvätta två mattor! Jäkla vad vi skrubbade och hade oss! Vi fick ta hjälp av en högtryckstvätt för det gick inte att få det så rent med en vanlig slang :P haha!
Men mattorna blev rena tillslut iallafall.. =)
Sen gav jag mig på att fixa lite på Mickis bil. Fyllde på spolarvätska och kollade oljan, tvättade mattorna i bien, dammsög och spolade av bilen med lite vatten.
Sen så började det regna!
Varför ska det ALLTID börja regna när man tvättat bilen?! WHY?!

Ja just det! Jag glömde ju berätta en sak från ultraljudet!
Förlossningen är beräknad till den 19:de Januari! =) Bara några dagar innan min födelsedag! ( 22:a Januari )
Sen tyckte barnmorskan att hon såg vilket kön det var.. Men hon var inte alls säker! Den lilla krabaten var blyg och ville inte visa sitt kön för mamma och pappa ^^, haha
När barnmorskan började med ultraljudet så sa hon en sak som skrämde skiten ur mig! hahaha
Hon sa " Hej på er"
Jag nästan skrek "ER"????!!!
Men hon menade ju att bebisen sa hej till oss! hahaha
Vi fick oss ett gott skratt iallafall =)
Jag ska iallafall tillbaka när jag är i vecka 32 för att kolla en gång till, för tydligen så kunde hon inte se livmoderöppningen helt... Eller det var något sånt hon sa, men det var absolut inget jag skulle gå och grubbla och oroa mig för sa hon. Så det e nog inget farligt =)
Iallfall.. Magen växer så det knakar! =) Roligt att se på foton som man tar varje vecka och jämför =)
Jag ska lägga upp en bild till er senare när jag e hemma igen.


Ni får ha det så bra!

Och sen vill jag hälsa mina sju nya läsare välkommna till min blogg =)
Alltid roligt med fler läsare!


Update:
Här kommer bilden på magen :)






Kommentarer
Postat av: Malin

Den växer på bra! Jättefin! :)

2010-08-16 @ 21:33:53
URL: http://mimmimyz.blogspot.com/
Postat av: amanda

så roligt!! :) blir så himla glad för dig o micki!

2010-08-16 @ 22:13:08
Postat av: Sara

Åh lilla Cissi! Jag blir alltid så glaad när jag läser din blogg och ser att du mår bra!! Jag älskar din mysiga lilla bebis mage!! och jag längtar tills den lilla skrutten kommer till världen så jag får berätta alla mina historier för H<3n. Om jag får får mamma och pappa förstås ;D Shiee Ta hand dig min vän!

2010-08-16 @ 22:41:18
Postat av: Emelie

Jättefin mage cecilia!! :) Myselimysmys!!

2010-08-17 @ 11:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0