massa bullar!

God kväll!
Nu har jag satt mig tillrätta i soffan.. Eller rättare sagt, lagt mig till rätta ^^, Åt lite mat för en stund sen och innan dess bakade jag en massa bullar. Fick nog ihop tio påsar. =) Mamma och pappa har tjatat på att jag ska baka Cissi bullar så jag fick göra dom nöjda =) Dock smakade jag aldrig någon bulle innan dom åkte in i frysen.. Har man stått i ett litet kök där det inte finns någon ordentlig ventilation så är man inte så sugen på bullar sen! :P
Får ringa mamma sen och fråga om bullarna va goda. Hon fick 3 påsar =)

Åh vill ni veta en rolig sak??
Jag kände bebisen röra sig idag! =)) Så himla mysigt!! ♥

Vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: nicolina

Jag vill oxå känna din bebis röra på sig, hehe!

2010-09-02 @ 11:07:37
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0